लक्ष्य

लक्ष्यको खोजीमा हिडिरहेको म, हिडिनै रहे हिडिनै रहे ।

सायद दौडिनु पर्‍थियो होला, तर दौडिन सकिन म ।

अल्झिन खोजेको थिए यही लक्ष्यको अन्यौलमा, तर अल्झिन सकिन म ।

यो लक्ष्यको बाटो पनि कस्तो निष्ठुरी, चारै तिर उत्तिकै भुमरी र समस्याहरु मात्रै ।

सायद लड्नु पर्ने, अनि बल्ल केहि देखिन्थियो, सिकिन्थियो कि, तर लड्न सकिन म ।

लड्न सिकिएन र कसैले सिकाएन्न पनि ।

के थाहा सबैलाई लड्नु एउटा हारको स्वरुप नै थियो कि ।

जसरी भए पनि यही लक्ष्यको कुनै न कुनै बाटोमा दौडिनु छ ।

लडेर होस् या सिकेर अथवा जानेर, अगाडि बद्नु नै छ ।

पाएको यो एक जुनी लक्ष्य विहिन भएर मरेर जानु नपरोस्।

मृत्यु पष्चात् यही जुनी जन्मन एउटा लक्ष्य बन्ढा पछुताउन नपरोस्। 

लेखक: राजेश श्रेष्ठ


English Translation


Walking in search of a goal, I kept walking.

Maybe I had to run, but I couldn't run.


I was trying to get confused with this goal, but I couldn't get it.


What a cruel way to get to this goal, so much mischief, and problems all around.


Maybe I had to fight, and there seemed to be something else, but I couldn't fight it.


I did not learn to fight and nobody taught.


Did everyone know that fighting was a defeat?


Somehow this goal has to run in some way.


Whether it be fighting or learning or knowing, there is a way forward.


This is an old goal not to be lost without dying.


After death, this old birth should not be a goal to be regretted.

Comments

Popular posts from this blog

Skills to Learn by Students before Going to Abroad for Study

What To Do Next ?